skrotkäft

Datum: 2011-02-05 Tid: 16:08:30
SÅ JÄVLA GLAD . Ska inte ta ut nåt i förskott då jag inte vet ifall det går. Men vadfasN.
Jag var hos tandläkaren på akademiska för att prata om operation då jag hatar mina tänder och mår ganska så dåligt över dom heh.. I allafall så var problemet att jag isåfall måste ha tandställning i 1 ½ - 2 år innan operationen.
Fan fick ju flipp, var så jävla nära på att börja gråta.
Men jag har googlat och såg att det finns porslinstandställning, som är vit. Syns inte mycket alls, ska dit efter sommaren och prata igen. Se hur det ser ut då osv, vad jag har bestämt mig för. Jag vill verkligen fixa mina tänder, är det värt det? Och ifall jag ska ha porslin, vägrar ioförsig att ha vanlig metal så det lär ju bli det isåfall. Så läste jag att det kostar 1200 ungefär/perkäke. Ganska dyrt, men jag bryr mig inte. Inte som att det är jag som betalar ;). Syns väl inte så mycket? Aja får väl tänka på det här ett tag antar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback