Oliver ♥

Datum: 2011-02-25 Tid: 19:53:21
Kom precis på att jag blir faktiskt faster snart. Helt galet, igen liksom. Blir lycklig överallt när jag tänker på det haha.. fjolla. Jag kommer ihåg när vi fick reda på att Oliver skulle komma. Det var då jag bestämde mig för att sluta med all jävla skit jag höll på med. Och jag hade nästan slutat helt när Oliver kom, finaste dagen i hela världen. Finaste dagen någonsin och nu snart ska jag få vara med om en till fin dag.
Ingenting slår första gången jag höll Oliver, ingenting.
Och jag tror att när jag håller nästa som kommer så kommer jag ha samma känsla. Kanske gånger tusen
för det kommer påminna mig om när jag höll Oliver.
Asså verkar så jävla töntig nu haha.. Eh det bjuder man ju på!



Kommentarer
Postat av: Maria

Gullig du är gumman:).

Ja tänk nu är det bara ca 2 månader kvar. Ska bli spännande och se vad och vem som gömmer sig där inne;). Och sen att få se Olivers reaktion.

Hoppas det går bra med nya sängen imorgon. Massa kramar från oss

2011-02-25 @ 21:44:40
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback