nice to nice to know yah

Datum: 2011-02-10 Tid: 11:59:12
Jag har precis dammsugit kök,hall och mitt rum! Vardagsrummet var redan dammsuget(?) haha.. Ska snart springa ner och cykla lite, träna lite. Känns awsome! Sen ska jag ta en lång dusch och njuta av att vara ledig. Funderar på att vara ledig imorrn med för jag har bara en lektion men får se. Victoria vill ju att jag kommer, ställer man upp för laget?;)


Ska berätta några jävligt bra saker
1. Jag fick VG+ på mitt Pm jag skrev till svenskan
2. Jag redovisade på svenskan, aldrig gjort något sånt i hela mitt liv!
3. Vissa saker går ju bättre än annars hehe
4. Jag börjar få mindre ont i magen

Några mindre bra saker är
1. Jag saknar isabella
2. jag saknar isabella
3. jag saknar isabella

Eh träna nudå, PEACE OUT !

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

SAKNAR DIG MED <333333333333

2011-02-10 @ 13:39:17
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback