lördag

Datum: 2011-02-26 Tid: 11:50:03
Har precis fixat mig klart, väntar på att nya sängen ska komma och sen drar jag till stan för att käka lite med Hanna. Hundra år sen vi sågs och jag har 1000 saker att berätta hehe. SpårarN. Sen åker jag till A och sover där, mys.
Vet inte ens varför jag skriver här för har ingenting att skriva egentligen och jag tror inte någon ens orkar läsa hehe.
Ialla fall, igår gjorde jag ena uppgiften i nya boken (Du äger) där man skulle skriva upp folk man var arga på och varför. Trodde att listan skulle bli as lång men det blev den inte.
Insåg till och med att människor jag trodde jag var arg på är jag inte arg på längre. Jag har liksom lagt det bakom mig, accepterat att vissa är idioter och alltid kommer betée sig därefter också. Självklart gör alla fel, men jag
tar inte emot hur mycket som helst.
Överraskad över hur lugn jag egentligen blivit sen i somras. Kan hantera mina jävla utbrott bättre än vad jag någonsin kunnat. Senaste jag verkligen hade damp var inte så längesen men å andra sidan så kommer dom inte lika ofta och är inte lika långa heller.
Fast kan sakna att bli sådär galet arg ibland, extremt skönt att kasta grejer och skrika. Haha..
Nu kommer sängen så ska grejja vidare nu.
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback