helg och jag klagar inte

Datum: 2011-02-20 Tid: 15:14:32
Har inte bloggat, har inte velat haha. Händer inte så mycket ändå. Men, helgen har varit bra ialla fall.
I fredags mutade jag mamma med att få beställa lite kläder, klickade hem för 500 kr. Inte så farligt, fick ialla fall:
En kjol
En långärmad tröja
6 ringar
6 armband
Och sen var det nåt mer? Aja anyway.
I går var jag ute och busade lite, myys. Kollade på family guy, någon film på sexan. Hann också med att kika lite på melodifestivalen, inte riktigt min grej det där hehe.. Men, klart man ställer upp ;).
Kom hem efter ett nångång, var så gaaalet trött. Men ändå la jag mig vid tre så idag har jag chillat galet med Mamma. Vi gick och köpte världens godaste frukost när jag vaknade och hyrde film - I rymden finns inga känslor. Den är såå fin.


Nu ska jag göra min famous chiken alá hansson och sen ringa jansson en sväng för att dela med mig av lite hemlisar. hihi. Förövrigt är jag ganska så jätte mycket glad och klagar inte heller på att det är lov nästa vecka.
Har planerat att göra klart de mesta av plugget jag har i rest typ imorgon och sen har jag planerat att busa lite till i uppsala och en och annan fest lär jag ju boka in ? klart.

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback