haffar en ny säng imorrn

Datum: 2011-02-25 Tid: 12:26:14
Igår började jag läsa "Du äger" av Mia Törnblom. Den verkar rätt bra, har redan gjort några övningar i den. Står mycket i den som jag redan visste, men det spelar ju ingen roll om jag vet det när jag inte gör som man ska göra.
Aja, har ialla fall börjat med några grejer därifrån.
Jag håller på och försöker städa på mitt rum idag, ska få en ny säng imorgon så vill att det ska vara fräsht. Sen hinner jag inte städa imorrn innan jag ska till A. Hade tänkt träna lite idag, cykla en halvtimme minst(!!) och sen köra situps. Bättre än ingenting ialla fall.
Jag ska inte ut ikväll, var as taggad. Men sötmickaela och jag har spikat att nästa helg är det spåra så mycket som det bara går som gäller! KUNG. Jätte längesen jag träffade henne också, illa! Men hon skulle supa för mig ikväll så mig går det ingen nöd på ;).
Nej, fortsätta med städningen nu kanske hehh.....

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback