at the top

Datum: 2011-02-06 Tid: 13:29:41
Helgen är slut, har haft en galet mysig helg faktiskt och inte en droppe vin har rört min mun! Haha, fast kan ju säga att det var rätt skönt att inte ligga bakis en hel dag och vilja halv dö för att ångesten kryper under täcket för att plåga mig med gårdagens bus haha..
Helgen har tillbringats med Annie, otroligt kul att umgås igen! Massa prat såklart och igår fick jag reda på en galet rolig grej hehe . Fan ibland är det bra härligt att heta Cecilia Hansson ;). Mer än så tänker jag inte säga hehe.

Imorrn är det måndag och jag längtar faktiskt till skolan, älskar min klass! Vi är bara en massa b-rudar (och johannes men han är ju aldrig där ?! ;( . . Alla är as sköna, alla kommer överens, skrattar alltid massor och från att ha skolkat hur mycket som helst i högstadiet, inte gillat skolan överhuvud taget så är jag för första gången glad när jag kommer till skolan även om det sliter på mig att gå upp tjugo över fem varje morgon.
Men det är det sååå värt! Så ifall det är något som du verkligen vill göra men det känns jobbigt att pendla, gör det ändå. Det lönar sig verkligen i slutändan.

Jag är glad oftare , för jag trivs med mitt liv. Även om jag hade psykbryt i veckan och verkligen mådde dåligt, men det går över. Kan ju tacka min medicin för det, men kanske mest mig själv för att jag kämpar varje dag, gör saker jag vet att jag mår bra av även fast jag kanske inte alltid har lust med det.

Och jag har slängt ut människor ur mitt liv som gör att jag mår dåligt, jag börjar ta tag i mitt eget liv och förändra det. Fan är en liten solstråle idag som mamma skulle ha sagt, heheh...
Ska äta hemma gjorda köttbullar och stuvademakaroner nu. LIFE IS GOOD som sagt ;> .

TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback