alla hjärtans dag.

Datum: 2011-02-14 Tid: 16:19:09
Har gråtit över att jag spillde ut vatten för en stund sen, var väl antagligen inte därför jag grät. Men jag bröt ihop och la mig i sängen i fosterställning och tyckte allmänt synd om mig själv.
Grejen är den att Alla hjärtans dag var min och pappas dag. Aldrig gillat det annars, men med pappa var det speciellt. Kommer ihåg en gång när jag kom dit och han hade köpt en röd hjärtkudde, nalle och gjort min favorit mat och chokladpudding till efterrätt. Funderar starkt på att typ göra nåt jag verkligen tycker är gott och sen köpa chokladpudding. Bara för att återuppleva minnen.
Men minnen gör ont.
Saknar Isabelle lite extra idag också. Kanske just för att den här dagen är som den är. Alla ska vara så jävla gulliga och älska varandra. Tycker att man kan vara det vilken dag som helst på året, finare när man blir överraskad med något typ en tisdag mitt i veckan.
Ska diska nu, städa mitt rum. Borde också plugga matte och skriva uppsats. Känner jag mig själv rätt kommer jag göra det någon gång inatt, inte komma upp imorgon och sen hata mig själv lite granna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback