Tjena bakfyllan, längesen, tänkte du stanna länge eller?

Datum: 2011-12-17 Tid: 18:15:53
Sitter på mitt rum, har en filt på mig, samma tröja som jag sov i, bakfyll och tycket synd om mig själv. Var ut igår, som ni kanske förstår. Vart en hel del vin, skulle nog säga lite för mycket, fast ändå inte. Jag var på bra humör hela kvällen och det var längesen jag var ute och drack.Hade min vapendragare Cassandra med mig och då går det inte fel. Vi kom hem vid två kanske, lite tidigare. Min tidsuppfattning var inte den bästa har jag fått höra.
Gjorde pommes och bea sen tvärdäckade vi i sängen. Skönt! Hon åkte hem igen vid ett och jag slaggade ett tag på soffan, vaknade vid fyra och mådde lite mindre illa. Men det är så det ska vara, nästan saknat att vakna upp och ha ont i hela kroppen och må lite dåligt. Skratta åt allt man gjort.
Kan tillägga att jag har blå fot också, missade stolen inatt när jag skulle försöka få av mig skorna tror jag. Lever ialla fall. Nu ska jag rota fram allt som är gott och som går att äta.

Tryck här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback