Hos west

Datum: 2011-12-21 Tid: 00:31:08
Ligger i West säng och chillar, hon är och duschar och jag har nästan skrivit klart mitt reportage. Så jävla skönt! Imorgon är sista dagen i skolan. Har lite grejer att ta tag i imorgon när jag kommer hem. Psykologi och resten av reportaget. Men det är lugnt.
Försov mig i morse också, som ett jävla as. Vaknade vid halv elva, skulle egentligen mött upp Cassandra i stan halv tolv. Men hon hade också precis vaknat så det var lugnt. Vi möttes upp senare och åkte till stan för att fixa lite julklappar osv. Köpte lite grejer till mig själv också.
Resten av veckan kommer jag bo hos min bror och på söndag åker jag till min papi.
Har också planerat nyår lite smått, SKA HA SÅ JÄVLA ROLIGT har jag bestämt. Det är jag verkligen värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback