Fredag.

Datum: 2011-12-02 Tid: 06:38:17
Gick riktigt åt helvete igår, precis som jag trodde. Så idag packar jag mina grejer för att bo hos brorsan ett tag. Få en liten paus. Men det är bra, att det går liksom. Är sjukt trött efter att ha haft en rejäl ångestattack igår.
Ännu tröttare på människor som säger att dom ska ställa upp men som inte gör det. Men det är så det är.
Ska inte gräva ner mig i sånna saker nu, det orkar jag inte och vill inte ens.
Men ikväll hoppas jag på att nåt kul händer, lite vin osv. Sen får vi väl se. Nu ska jag sminka mig så jag ser ut som folk igen.



Det spelade liksom aldrig någon roll för dig hur mycket jag skrek och grinade.
För du förstod och kanske var det därför du aldrig sa att du inte ville ha mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback