Asperger

Datum: 2011-12-24 Tid: 19:50:43
Fick en kommentar om Asperger syndrom kommenterat. Undrar varför. Kanske för att kommenterade den där tjejens blogg som står i en video och säger hur äckliga fula människor är. Jag vet inte. Hur som helst kan jag svara, jag vet vad det är. Haft en bästa vän som hade det. Och jag vet inte riktigt varför jag fick den där kommentaren, men om det är därför. Så kan jag också säga att om det på något sätt var en "ursäkt" till varför den här tjejen säger och gör de hon gör i videon så är det ingen "ursäkt" oavsett vilken diagnos man har att man får vara dum. Bara för att jag blir jätte arg ibland, kastar sönder saker så kan inte jag skylla det på min 'diagnos. Även om det såklart bidrar mycket och säkert för henne med.
Men jag förstår nog vad du menar.
Så Vendela, God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback