uppsala

Datum: 2011-04-10 Tid: 15:55:16
Helgen är slut. Jag är glad, ska få träffa världensbästa klass imorrn! Snart ska jag möta upp Jansson, ska sova hos henne inatt. Vi ska sola lite, käka god mat och popcorn (ÖVERRASKNING JANSSON!!!). Antagligen lär vi ju
skratta ihjäl oss som vanligt. Hon är min världensbästa någonsin, alltid.
Ialla fall, nu sitter jag och målar naglarna. Jag slet ju av hela skiten för jag blev nervös sist jag skulle ha läkarsamtal på bup. haha stabiltjej. Närå, men jag har höjt medicinen nu så det känns lite bättre.
Nu ska jag fixa det sista innan jag drar.




skorna jag vill ha när jag fyller år. Mmm tänk er till bruna ben, shorts eller en klänning.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback