slå sönder en bil och städa lite

Datum: 2011-04-20 Tid: 11:01:41
Gud i helvetet vilken jävla satans morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅN DÅRE STOD UTANFÖR MED SIN FULA BLÅA JÄVLA BIL (okej den var väl turkos kanske eller en blanding mellan vitt-turkost-blått . jag såg ju inte riktigt eftersom klockan var åtta och jag inte hade vaknat till ordentligt) OCH TUTADE. TILL KLOCKAN NIO. FICK NOG, DROG MED MIG EN SOPPÅSE UT OCH SKULLE SNOOKA OCH SER ATT DET ÄR EN AV MIN BRORS GAMLA KOMPISAR . Ville slå sönder bilen. Men de hade blivit dyrt och jag är fan inte gjord av pengar.

Därför ska jag spendera dagen med att städa lägenheten och om solen kikar fram ska jag fanimej sola också.
Duktigt va? snälla säg att jag är duktig, visst. säg det till alla ni känner.
Om inte så kan du dra så långt åt helvete som de bara går.

/ tjejen som är på jätte bra humör idag. så var hon inte det ;ppPPPPpppP

Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

drrrrra du lååångt åt helvete!!!!!!!

Hahaha. Du är jätteduktig!!!!!!! <3

2011-04-20 @ 14:08:29
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback