lchf

Datum: 2011-04-19 Tid: 19:29:13
Började idag med lchf, för er som inte vet vad det är så googla. Kommer bli så satans jävla jobbigt för jag älskar
all mat typ (förutom grönsaker, lär ja ju börja äta). Så jag tänkte skriva lite om hur det är och hur det går.
Jag gör de inte för att gå ner i vikt, jag väger som jag ska väga.
163 cm och 51 kg. Det är normalt!
Kan hända att jag kanske missuppfattat något som man inte får äta och jag äter det ändå men det är väl inte hela världen...
Men idag åt jag spenat och fiskpinnar till middag. Tog bort paneringen dock.
Jag kommer självklart fortsätta äta frukost,lunch, middag och nåt litet på kvällen.
Men inga mackor, pasta, ris, potatis osv..

Sen nu har jag nästan ingenting att plugga på så jag ska ut och gå minst 1-2 timmar varje dag. Lika bra och göra det nu till sommaren kommer haha. Sen äter jag inte nån medicin till att somna på kvällen och jag sover mycket bättre om jag går ut och går en sväng innan. It's a win win !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback