irriterad

Datum: 2011-04-09 Tid: 11:50:17
Vaknade av att mamma väckte mig idag faktiskt, det var lääängesen! Jag brukar gå upp vid typ åtta på morgonen haha.. Nu har jag precis fixat mig klart, ska gå ut en sväng. Men nej juste, jag kunde ju inte fixa mig eftersom jag fått torra fläckar (syns inte men känns) i ansiktet så kan inte sminka mig. Jag har också fått jävla knotter panna, har inte haft det på jag vet inte på hur länge som helst.. Jaja, inte mycket att göra nåt åt.
Ska sola någon dag nu snart, får gå utan smink och använda fuktkrämer. Död åt vintern.
Så, jag kommer gå ut och se ut som ett as nu dom närmaste dagarna och ja, jag mår dåligt av det.

Hamnade hos grannen igår på några glas vin, hehe några.. Sen har jag och mamma besök hela helgen så jag lär ha fullt upp. Så här kan man ju inte sitta och hänga.
TTYL.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback