hejhejhej

Datum: 2011-04-25 Tid: 11:54:33
Tagit en paus ifrån solen nu, sitter och steker som vanligt. Känner mig inte stressad alls nästan. Har inte mycket kvar att göra nu tills jag får sommarlov! Sen har jag lite små saker som stör mig men de ordnar sig.
Igår var jag i stadsparken med några fina tjejer, drack lite cider, käkade på max och träffade en kompis jag inte träffat på 1000 år! Kungkungkung. Synd bara att det inte gick nattbussar. Aja..
Ska snart göra lite lunch och sen sola, börja på en ny bok kanske? Har läst två den här veckan :). sköönt.

Saker jag har kvar att göra
  • enkäten till fotot - blir klar imorgon
  • ringa fritidsgården i SH - ringer imorgon
  • städa, ta undan tvätt - efter lite solning och lunch
  • litteratur uppgift - halvklar
  • Göra en krönika,artikel,enkät och personporträtt

  • Matte nationella & engelska nationella

Var det jag kommer på just nu ialla fall, de går fooort! Ska se vad jag har kvar efter den här dagen då. uppdatering kommer.

TTYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback