Gooodmorgon

Datum: 2011-04-21 Tid: 11:09:35
Gooodmorgon! Jag vaknade av en megasuperkonstig dröm. Den handlade om bupavdelningen jag var inlagad på, bebisar, pappa, böcker, en gubbe som mätte vattennivån i skogen (kan man ens de?), en tjej som var dvärg och pratade med sig själv osv. Ni förstår ju!
Nu kollar jag på paradise hotel, har precis pratat med X, hon verkade bra. Som att hon förstod vad jag vill och inte vill. Sweet. Ska borsta tänderna och sen lägga mig på balkongen och steka fläsket hahah..
Vet inte om jag kommer blogga så mycket sen för jag ska till min bror senare, men någon gång ska jag väl kunna sno datan. Och jag tror nog jag ska få .... GRILLAT IDAG! Första gången för mig i år, är de lika gott som varje år?;)

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback