Go HANSSON

Datum: 2011-04-20 Tid: 20:24:18
var ute och gick en ca 45 minuter idag, jag joggade faktiskt lite också! Trodde inte jag orkade jogga så mycket som jag faktiskt gjorde. Dock så var jag dum som tog på mig min vindjacka typ. Vart ju galet varmt!
Nu har jag gjort 90 situps, 20 rygglyft och några rump och ben övningar.
SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!!!
Nu ska jag ta en dusch, måla naglarna, plocka undan lite på rummet måste jag göra också.
Hur gör man efter man tränat förresten? Ska man ta något litet att äta? PLZ HELP MÄ

Kommentarer
Postat av: Maria

JA du ska äta något för att få ut det mesta av träningen. Tänk på att passa på att stretcha lite också.

2011-04-20 @ 21:08:20
URL: http://mariamedfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback