fyfan

Datum: 2011-04-12 Tid: 20:00:12
Shit i helvete, klockan är snart åtta. Men what to do, jag måste plugga matte. Måste träna. Måste, måste, måste massa jävla saker hela tiden! BLIR GALEN!
Hade en äcklig bussresa hem också, satt brevid nåt jävla psykfall som luktade illa. Som brukar hyra filmer o ställa ut dom i en busskur. Ahmen värre än allmänt äcklig, gånger 100. FYFAN. Började nästan gråta, fick svårt att andas och hade panik. Satt så nära rutan som jag bara kunde. Han stirrade på mig var tredje minut också.
Ville fan sätta ett skott i pannan på'n.
Ialla fall, jag kom hem och käka lite. Beställde trosor och 2 bh:ar. Softish. Ska dra fram matteboken om ett tag, men först träna. fyfan. orkar inte, vill bara sova.. Blir inge av med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback