friends'

Datum: 2011-04-24 Tid: 12:59:23
Jaaa, inga inlägg på ett tag. Jag har pressat i solen och ätit god mat. Så har inte haft tid med bloggN.
Igår kväll mötte jag upp två efterlängtade vänner, sen kom några till fina tjejer och vi hade en mysig film kväll med popcorn och skratt! Idag vaknade jag faktiskt klockan elva! DE E GALET! Jag brukar vakna jätte jätte tidigt, alla som sovit med mig tycker det är jobbigt eftersom jag inte kan vara ensam och alltid väcker den jag sover med haha..
Jag har ialla fall tagit en paus ifrån solandet en stund, tänkte äta lite lunch. Mjölk med blåbär och hallon i. Gott!
Påminner mig om frukost hos Faster i hennes stuga hon hade *nostalgi*.
Sommarvärmen är på ingång, sista april är om 6 dagar, Bebis kommer snart, långt hår om 5 dagar, Hanna kommer hem idag och Louise min efterlängtade tjej kommer också hem idag!
Och med det vill jag säga ; LIVET ÄR UNDERBART !



Förra sommaren, hejhej bruna tjejen, hejhej långt hår jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback