Daimtårta

Datum: 2011-04-20 Tid: 18:08:23
asså jag klarar inte att inte äta pasta o skit. Jag tänker dock äta mycket mycket mindre. För jag kan äta sinnes sjukt mycket sånt. Så det blir mindre av det ialla fall. Ska gå ut och gå i minst 1½ timma idag, kanske försöka jogga lite också. Antagligen den sista biten. Imorrn tänkte jag försöka mig på elljusspåret 5 km ialla fall.
Ska antagligen försöka tjata på min  bror att få sola imorrn, blir galen på han annars! Lovat mig länge nu haha..
Så vad har ni gjort idag då?

Jag har städat lite, solat lite, träffade Hanna en sväng osv. Tagit det lugnt. Och nu är Oliver och Maria här så vi har käkat lite mat och jag åt en bit daim tårta haha. GOTT! Har märkt att när jag äter sakta så får jag inte alls i mig lika mycket som förut, förr kunde jag lätt få i mig 4 korvar (hahaha jag vet sinnes att jag inte är as fet) men nu blir jag mätt på 1 - 1 ½ typ. Där ser man!

Ska leka lite med Olle (inte som i mors lilla Olle utan mera åle. kort L och med Åljud istället för Oljud. haha)
Sen byta om, dra på mig träningsskorna och dra ut och gå.
TTYS


Tagga till sista april? jarååå. lyssna på den här -->Baby G – Dem Can't Mek Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback