chilläreee

Datum: 2011-04-14 Tid: 18:18:10
Ahyea, var i skolan idag. Gick as bra! Jag har varit glad hela dagen, förutom vissa saker som gör att jag känner mig lite nere och får ångest. Men vad ska jag göra då? Kan inte låtsas som ingenting + att jag inte vill göra något impulsivt bara för att jag känner för något just nu. men inte sen kanske? aja..
Efter skolan solade jag lite, blev inte så jätte brun.. Men får bli en gång till så fort jag få pengar igen!
Imorrn ska jag ut med fina tjejer, dricka vin och sen uppsala. Awsome!
Ska ta och röjja på rummet snart och sen kanske en promenad och träna ? Så blir det nog.






lite brun ialla fall haha! (ja jag håller på och försöker träna bort magfettet hehe)

Kommentarer
Postat av: Celicia

VILKET MAGFETT?!?!?! Vart?!?!?!

Sluta Cillahhhhhhhnn <3

2011-04-17 @ 15:56:44
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback