chilla är min livsstil

Datum: 2011-04-16 Tid: 21:32:50
Ohgod, när jag vaknade imorse trodde jag att jag skulle dö. Inte konstigt eftersom det spårade satan igår haha..
Kom precis hem från Kw där jag hängde lite med några snyggacheyer. Skrattade så jag inte fick luft och bilderna på min kamera borde raderas och aldrig visas för någon haha..
Nu ska jag och mamma kolla på film, äta popcorn och spela kort. Mysiigt. Annars då Hansson är de bra eller? Jo tackar som frågar, jag lever, skrattar så jag dör hela dagarna, har världens finaste vänner, saknar X men det är väl så här det är kanske, borde städa mitt rum men de blir inget av med det idag ialla fall.. Själv då?
Eh vafan nu räcker de, soffan ropar på mig. Får väl gå dit helt enkelt.
TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback