bon bon bon

Datum: 2011-04-11 Tid: 19:19:27
Här sitter jag, som vanligt. Kollar på kläder och önskar att jag vore rik. Längtar som ett jävla as till jag drar till STHLM och skaffar långt hår, sista april och till på fredag när jag bättrar på brännan lite haha. Sweet.
Ska ta och ut och gå/jogga idag eller om jag går ut och går och sen tar och cyklar på motionscykeln och sen situps och rygglyft på det. Jaa jäävlar gosse, nu är jag på gång.

Juste fyller på min önskelista.
  • Skorna från nelly
  • Pengar till kläder och tatuering
  • Escada parfymen
  • Sommarlovsbusskort (ja henke och maria, syftar på er hehe)
  • Shots glas / eller några snygga andra glas man kan dricka typ vin i :')
  • Digitalkamera
Det var väl det jag hade att komma med idag, ska göra lite i matteboken. Chilla och njuta över att allt känns så jävla bra idag. Inte ofta jag har en sån här bra dag!

Eh vafan, varför läser ni för? ut i solen med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback