back on track

Datum: 2011-04-07 Tid: 10:53:46
Tillbaka! Mig blir man inte av med så lätt haha..
Jag är frisk nu. Eller min äckelsvacka är inte lika långt ner men jag ska väl inte ta ut nåt i förväg heh.. Så whaddappp? Jora tänkte städa mitt rum eftersom jag hade utbrott i torsdags kväll och smällde sönder allt i hela jävla rummet. Jag är en mycket stabil tjej förövrigt ehe :') .
Sen tänkte jag väl slå morsan i kortspel några gånger till, pokerface on!
Kolla om Bella är vaken och om hon vill spotify-spå och leka i skajp. Mm vi är 12 år gamla.
Kanske slänger in en bild på hur rummet blev sen för ohgod säger jag bara, man får akta så man inte ramlar
på pippi och askungenfilmerna på golvet.
Vad? Jag sa ju att jag var 12?



Långt hår snart igen btw. Kungkungkung

Kommentarer
Postat av: emelie

så fin du är, puss!

2011-04-09 @ 12:15:02
URL: http://emelielandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback