so long

Datum: 2010-11-27 Tid: 15:38:31

Sitter i Rätan nu, har det bra och idag var vi julmarknad typ haha.. Inte min grej sånt dära!
Kommer hem imorgon, ska blö ganska skönt men kan ju lova att det har varit galet härligt att slippa Gimo! Skulle nog nästan göra det mesta för att få bo i stan, vore inte helt fel.
Juste Jansson, drog med mig knäck hem till dig ja!
Gick bra att åka igår trots all jävla snö, seriöst trodde inte vi skulle komma fram ett tag.
Typ ända till Bollnäs snöade det och blåste som bara helvete.Men(!!!!!!!!!!!) hann fram
till Dollar Store igår ialla fall, huvudsaken!

Köpte;
Julgransglitter till stången ovanför min säng, svart/silvrigt
Ljusslinga att ha på stången
Ansikts scrub
Rakhyvlar
Julklappar till Oliver ♥
Foundation svampar

Sen var det nog massor mer som jag inte kommer på just nu, kanske slänger in bilder imorgon
om jag orkar.
Nu ska jag vara social och inte häcka här mer .
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback