JULGALENTJEJ

Datum: 2010-11-30 Tid: 21:13:39

Okej eftersom jag är på julhumör (?!??!??!?) så tänkte jag svara på lite frågor om julen, vore ju kul om någon kanske kommenterade vad ni gör på julen , men nej de orkar ni väl inte. Ser nog att ni är en del som läser sörru!

 

Bakar du något till jul? Vad?
Jajamen! Bullar,vanilj ofc. Pepparkakor, knäck ibland, snickerskakor

Hur pyntar du ditt rum till jul?
Jag har glitter vid sängen,svart/silvrigt och sedan under det är det en ljusslinga som har lysande snöflingor:)
Lite guldiga ljus och sedan en stjärna i fönstret som är svart med vita mönster!

När klär du granen?

Alltid dan före!!! ALLTID! NO FUCKING WAY ATT JAG SKULLE ÄNDRA DET !

Vad måste finnas i granen?
Dom små röda trä hjärtana,små röda guldklockor med små stjärnor på och sedan mina OTROLIGT vackra smällkarameller jag gjorde när jag var 5 haha(fattar inte varför mamma JÄMT har med dom

Har du något färgtema i granen, typ som på julkulorna?
Japp,brukar bli guld och rött. Men silver och lila är fin också!

Vad gör du dan innan julafton?
Brukar haha tro det eller ej, spela bingolotto med mamma! Käka skinkmacka och mysa.

Vad gör du på julafton?
Brukar börja med att ta ett bad, äta lite go frukost och sedan håller väl mamma på att fixa i köket och grejja. I år kommer mitt brorsbarn så antar att det kommer vara fullt upp här hemma hah.

Brukar ni öppna julklapparna före eller efter "Kalle anka?"
Jag vill öppna efter, på kvällen. Då är det mysigast!

Vilken är din favoritjullåt?
Hm det är nog Himlen i min famn - Carola för har speciella minnen. Men en annan är frondas , vet inte vad den heter men den är bra!

Säg tre saker du äter på julbordet.
*Potatis
*Skinka
*Köttbullar

Vad är favoritdelen ur Kalles julafton?
Ni vet tomtens verkstad, när dom målar schakbrädorna(?) när dom har en rutig färg! Kommer alltid älska det.

Vad vill du ska finnas i julklappen i år?

Ed Westwick , utan tvekan.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback