*

Datum: 2010-11-29 Tid: 19:07:33
Himlen som lystes upp av miljoner stjärnor vakade över oss medan vi försöker laga något som gått itu.
Varma ord och någon som lyssnade behövdes och jag kunde för första gången på veckor sova tryggt igen.
Det gjorde ingenting att du hade gjort mig så illa, för jag har ju tatuerat in "amor vincit omnia" och den här gången kanske kärleken övervinner allt?
Att dom senaste dagarna varit jobbiga och hemska spelade ingen roll den här morgonen, jag var lugn och det var ingenting som skulle springa på mig bakifrån och slå mig med häpnad. Du visste att mitt hjärta slog för hårt och att andetagen inte gick att få ut på samma sätt som vanligt, så du tog min hand och förde den emot din och ångesten kunde släppa lite.
Som om en stjärna i från våran himel hade fallit för att låta mig andas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback