svart

Datum: 2010-12-10 Tid: 18:22:20
Jag känner mig som en sockerhög-unge , målar naglarna, partyplaylisten, juste silverglittriga naglar - slagit runt i skallen på mig? javisst haha. FINT SKA DET VA!

Kommer vara ensam hemma ikväll, ska bli skönt faktiskt. Tänkte kolla på Idol och sen sova , rolig fredagskväll.. Näe men skön ialla fall, ska upp nio imorgon och fixa och sen dra till frisören. Hejdå färg!
Slänger väl kanske in en bild imorrn om jag orkar och har lust och fastnar. Vilket inte händer så ofta.

satsade hårt den här kvällen. Louise med, fast dom bilderna ska vi inte visa :)


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA SÅ JÄVLA KUL KVÄLL :D ♥

2010-12-15 @ 21:36:16
URL: http://looouie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback