så vi gör det

Datum: 2010-12-27 Tid: 14:50:44
Fick hem en katalog med vårkläder, tror ni jag är taggad inför våren och sommaren eller?
Känner mig äcklig och ful på vintern och höstern , värdelösa årstider. Mörkt,regning, kallt , snö osv osv osv.
Planerar på att lägga ganska så mycket aouch pengar på håret nu också, men vi får se! Men har hittat
en så jävla fin frisyr , vore skönt att göra nåt riktigt nytt. Nåt som ingen annan förväntar sig , kanske lite senare
i vår , till sommaren. Sluta använda plattången , kommer dö. Uppsatt varje dag, roligt? kanske inte. Men mitt hår
kommer älska mig.
Sitter och väntar på att Bellis ska vakna, VAD FAN HÄNDE DÄR DÅ BELLA? Hör av dig när du ser det här!
Ska dra till kontaktfamiljen idag och hälsa på för första gången , jag kommer dö på bussen. För just nu är jag
så nervös att jag mår illa.




PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback