en vit jul

Datum: 2010-12-02 Tid: 18:09:18
Kom hem för ett tag sen , har varit på soc möte och läkarmöte! Gick as bra :). Var och köpte en till ljusslinga och lite annat smått till jul.
Ialla fall så när jag satt och käkade nyss så kom IQ's nya reklamfilm om en vit jul. Vart så jävla arg. Försökte verkligen hitta den på IQ's hemsida och på youtube men fanns inte. Ska fortsätta kolla efter den så lägger jag in den sen , men ni kanske kan hålla ögonen öppna när ni kollar på tv?
Ialla fall så får man se en hel hög med människor som gör olika grejer , fulla såklart. Sedan i bakgrunden hör man skratt, som på bio ungefär.

SEN , kommer en text typ " en vit jul" eller något. Fan vet jag, var förbannad haha.. Det var poängen ialla fall.
Först kan jag ju säga att jag inte förstod filmen alls eftersom det var människor som skrattade så kunde inte ens lista ut vad poängen var, tyckte bara den var allmänt dålig och sämst. Sen kom ju poängen fram och är det då inte lite dubbelmoral med människor som skrattar i bakgrunden och sedan "en vit jul". Förstod inte det.
Blev ialla fall irriterad.

Men nu ska jag sluta vara det för det gör ju ändå inte reklamen bättre. Ska facebooka lite nu som alltid haha, chilla lite i mitt mysiga rum också!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback