eheh

Datum: 2010-12-06 Tid: 13:06:00
Har inte skrivit sedan i fredags, inte haft ork eller lust. Bara suttit hemma och myst! Skönt det med.
Just nu har jag svenska och slutar om 10 minuter typ, sen kommer min favorit och är hos oss idag:). Han börjar bli så jäkla stor nu , helt sjuk att han redan är 2 år och att jag ska bli faster en gång till! Vart tog dom här två åren vägen?
Har en jobbig dag så tänkte klaga ur mig lite.

* Satt i en bilkö över 1 timme imorse

* Sov ingenting i natt nästan

* Mattelektionen sög äckligt hårt idag, värre än vanligt. En kille som går i den stampar i takt med foten så de låter   hela tiden, pratar med sig själv och är allmänt jävla skum.

* Känner mig as stressad för har 1 artikel att skriva, ett idrotts prov och ett PM som ska vara klart nästa tisdag så jag lär ju skriva på det hemma också.

Dålig dag, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback