dirty situation

Datum: 2010-12-01 Tid: 06:31:22
God morgon där ute! Jag har precis gjort mig klar och ska till bussen om tio minuter . Trodde jag skulle vara sjukt trött eftersom jag

1. pluggade till halv tolv- varade kanske i 10 minuter haha..
2. väntade på julradion, men det laggade så tog ju längre tid än vad jag tänkt! besvikelse.

Har en liten tradtion att sitta och vänta på att den ska börja. Samma sak när dom räknar ner till 
julaftonsnatten. haha :)


Efter skolan ska jag ner på stan med Ronja och fixa julklappar, har 2 stycken jag ska köpa typ. Sen måste jag köpa mitt nya läppstift annars dör jag lite inombords haha.. Är helt tomt i skallen för tillfället , så ska sluta skriva massa skit helt enkelt.
PEACE

PLAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback