awsome

Datum: 2010-12-30 Tid: 16:18:22
Arååå , taggad inför imorrn eller? SOM BARA FAN! Vad ska ni göra? Jag ska tokflippa å tokflippa å tokflippa å dansa å dansa å dansa. (bella you know the rest heheh LURARN)

Ska fixa lite mat nu, var ett bra tag sen jag käkade, intresseklubben ni antecknar nu va? mycket viktig info.
Imorrn drar jag alltså till Österby , hänger med roliga människor och planerar på att ha världens bästa nyår. Ska börja det nya året med skratt,dans och galna grejer. Kan inte bli bättre faktiskt.


ps; för dig som trott du jag aldrig kunde glömma, vet du vad. Life is a bitch och en dag står du ensam kvar. Hoppas ditt nya år blir piss, att du somnar innan tolvslaget, vaknar upp och någon har skrivit fitta i din panna. Det är precis vad du är också. puss

Nu ska jag fortsätta och tagga med bästa listan spårarN & spyaN - All in, black out!
PEACE





Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia.

hahah å spåra å spåra å spåra å spåra!

2010-12-30 @ 18:14:45
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback